blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

memang musim yea?

dari semalam nampak muka muka monyok dalam rumah,
kecuali budak bilik lah.
sebab budak bilik aku memang bising semenjak tiga menjak nie.
setelah di post mortem sebentar tadi,
baru tahu punca kemonyokkan mereka.
rupa rupa nya semua pun terasa hati dengan orang lain.
yang zue terasa dengan abang dye,
yang aien terasa dengan 'bestfriend' dye,
solution nya,
dua dua nak balik rumah.
nak memberontak lah konon,
tak mahu turun lepak kat cafe.
haha, macam macam perangai kan.
memang musim merajuk eh sekarang?
tapi itu untuk dua manusia nie jeh,
untuk manusia lain,
seronok pula cerita dye.
sebab dapat berkawan dengan orang orang yang mengabaikan manusia yang lain.
ahhh.
susah bila kita tak tahu nak bahagikan perhatian kan?
aku pun kadang kadang takreti nak bagi perhatian kat orang sekeliling.
sampai kan aku langsung takbagi perhatian kat orang.
tapi bila diam,
orang mula mempersoalkan kenapa aku diam.
bila bising orang macam tak hirau kan aku.
aaahhhh.
susah betul kan?
ada tak buku steps to be friends for dummies.
teringin nak beli pula. pfft -.-"

2 comments:

  1. hahahaha
    aq tourching ngn ko ko pjuk ta?

    ReplyDelete
  2. haha. memang taklah.
    orang lahir bulan 8 tak reti memujuk!

    ReplyDelete