blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

challenge of the day

surat cinta untuk bakal suami


kau, walau siapa pun kau. aku tahu kau ada kat luar sana tu. mungkin kau aku kenal, mungkin juga aku takpernah jumpa kau kan? tapi kalau aku masih nak tulis surat ni untuk kau :). aku mungkin bukan macam yang kau bayangkan, perangai aku mungkin bukan macam kau harapkan, and rupa aku mungkin bukan seperti yang kau idamkan. #yucks, idam? haha kau tahu, aku selalu ingat pesan err cikgu aku kot. dye kata, 'lelaki baik untuk perempuan baik and vice versa' so aku expect kau takde ar baik sangat. haha tapi aku harap bila kite kahwin aku harap kite boleh hidup rukun dan damai selepas beberapa bulan asyik bergaduh. itu kalau kite kena kahwin paksa lah. ini pengaruh novel and korean movie yang banyak. tapi aku harap juga kau orang yang aku kenal ;) yea, you know what i mean aite? huhu aku act taktau isi kandungan 'surat cinta untuk bakal suami' nie. but aku rasa, aku rasa ar mungkin aku patut tulis nasihat untuk life kite lepas kahwin kan? okay ar, aku tak minta banyak dari kau. cuma kehidupan yang stabil and perasaan memahami. tapi, macam tak cukup pula. aku harap kau romantik, boleh buat aku selalu tersenyum, ketawa, boleh jadi tempat aku luahkan perasaan, boleh jadi suami yang mampu bimbing aku. ah, kau before kahwin dengan aku make sure kau mampu tahan sakit sebab aku sangat suka memukul. i'm deadly serious. #muka kejam hoho lastly, untuk bakal suami yang kat luar sana tu aku sentiasa tunggu kau datang and lamar aku. ohh btw, aku memang bahagia guna kau aku ni :)

No comments:

Post a Comment