blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

saya na berubah !

well, sempena dengan tahun baru yang bakal menjelang nie saya hendak berubah !
yay, hope menjadi.sebab saya jenis yang hangat hangat tahi ayam.hee~
so ini calon calon azzam tahun baru saya :

  • buad azam tahun baru
  • menghabis kan usia remaja dengan maksima kebahagiaan
  • hanya taip post yang bermakna sahaja dekat belog
  • setia dengan belog ini sahaja *hanna cenderung sign up belog baru act,*
  • meningkatkan tahap keimanan yang sememang nya lagi nipis dari eperdemis bawang hatta sekalipun
  • tidak lagi lost contact dengan sahabat sahabat saya

howkayy, regarding azam no 1 uh saya memang jarang memikirkan azam selama 18 tahun hidup.
:p , sampai kat sini sahaja lah.


xoxo

No comments:

Post a Comment