blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

tertinggal

howkayy, selama nie saya memang sedia maklum yang saya memang jarang online.
dan for sure segala update terkini saya lambat lah tahu.
tapi kali nie baru saya sedar saya betul betul tertinggal dalam hidup rakan saya.
tersentak juga bila tersedar.
sedikit terkilan tapi sedaar diri sebab saya secara ta langsung amat malas
berkomunikasi dengan makhluk laen selaen yang ada di hadapan mata saya saja.
saya rasa post nie mungkin tade sape bole faham akan berita apa yang saya tertinggal.
tapi kalau insan yang saya maksudkan nie tibe tibe pulak bole tangkap,
saya minta maaf lah sangat sangat.
sekarang baru sedar,
online pun penting bukan sekadar mengisi masa lapang sahaja.
selama ini saya memang malas na mengonline kerana ianya membosankan.
sebab saya malas berkomunikasi dengan orang laen.
bunyi nye kedengaran sombong bukan?
jauh berbeza dengan diri yang sebenar.
tapi itulah realiti nya,
saya berbeza di alam maya.

No comments:

Post a Comment