blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

berkawan balik, boleh kan?

kau kawan aku kan?
bila aku mahukan kau,
kau sentiasa ada untuk aku.
walau sesibuk mana pun kau,
tiap malam kau mesti wish goodnight dekat aku.
walau macam mana aku teruk kat kau,
kau sentiasa redha jeh dengan perangai aku.
tapi sekarang,
kau dah takde dalam hidup aku.
kau pergi jauh dari aku.
kau ingat aku tak perasan keh?
aku rasa kehilangan kau.
tapi mungkin aku ego nak cari kau balik.
semua manusia pun buat kesalahan,
sebab tu cara kita belajar pun.
kau,
kalau kau masih lagi peduli tentang aku.
aku nak kau tau,
aku masih sayangkan kau.

No comments:

Post a Comment