blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

puasa ouh puasa

hari nie forth puasa kan?
but aku baru berpuasa dua harii :p
arghh act nak cerita pasal hari nie.
hari ni iman aku goyah gilaa doe.
lapar siot dah rasa macam first time puasa dah nie.
kelas dah lah pagi jeh.
lepas kelas tidur bangun tidur bangun tak masuk berbuka lagi.
tension tension.
then turun jumpa perempuan cantik sekejap,
teman dira n aimi beli barang dapur,
sampai rumah jam baru pukul 3.30.
lambatnya masa berjalan.
duhh, ujian ujian.
sabar jela.
hari nie semua kerja terbengkalai melayan lapar.
pukul 4.30 karang baru start masak.
haish, jangan sampai time masak aku makan terus.
iman aku kat hujung balkoni jeh nie.
bila bila masa aku boleh terumbang ambing kat fridge tu.
haha.
ya allah, kuatkan lah iman aku hari nie.
aminn.

1 comment: