blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

terakhir, mata biru

mata biru,
mata biru,
anda bukan lagi di hati saya,
tapi awak amat terkesan dalam hati saya.
saya harap awak tahu.
harap sangat.

mata biru,
crush saya sejak bulan 9 lepas tahu?
segelintir saja yang tahu fakta nie.
:D
pertama kali saya pandai simpan rahsia kan?
masa crush memang ta pandang orang lain lah.
rasa bodoh pun ada juga kan.
sebab crush jeh.
tapi mata biru ini seriously memang terkesan kat saya.
ta tahu lah kenapa.
crush yang lain ta rasa apa pun.
adoi,
ta rasa keh ayat da tunggang terbalik.
rasa na masuk sekolah balik,
amek kelas bahasa balik,
na cerita pasal mata biru,
tapi nanti takut ada yang dapat detect siapa mata biru pulak.
haha.
semalam masa CTU,
ustad usha notebook saya,
and dye bole pula tanya,
'hanna, who's mata biru?'
saya macam,
whoa, tahu lah notebook thu banyak english,
ustad pun terikut keh?
haha.
then aku dengan nada tersekat sekat jawab,
'errr, dyye uh atis korea ustad.hee~'
mamat korea mane lah yang mata biru kan?
da nampak kan hanna memang ta reti menipu,
lalalalala~
so cerita ini menunjukkan masa zaman crushie kat mata biru,
nama dye ada di mana mana saja.
:DD
i'm sweet aite?

jadi,
the end.
pffft, bosan gila kan belog nie?
lalalalalala~

5 comments:

  1. na , who's MATA BIRU ?
    maw taw !!! maw taw !!!

    ReplyDelete
  2. byebye mata biru ;)
    cepat cepat tinggalkan hanna !

    ReplyDelete
  3. aeton : sibukLAH kau! haha
    mimiey : heh, mata biru tade kat sini laaa.

    ReplyDelete
  4. hanna.napey nieyhh.spe plop mte biru?

    ReplyDelete
  5. ini post mengisytiharkan hanna da lupa kan crush hanna.
    mata biru itu rahsia lah abah.
    haha

    ReplyDelete