blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

saya maseh hidup

weeee~
hanna maseh hidup tahu ?
ta terserlah di alam maya ,
terhanyut dalam kesibukkan kelas yang sial punya packed.
haha , seriously jadual memang ta ingat dunia punya packed lah.
sabtu ahad pulak katil memanggil manggil.
na tengok laptop pun macam ta menggiurkan saja.
next week UJIAN SATU,
jadi saya belajarlah.
mungkin saya da tertukar faculty,
sebab saya belajar main gitar!
*applause*
sem satu da belajar chord,
jadi sem dua belajar stramming pulak.
lagu pertama saya,
150 JUTA.
yay, tapi masih dalam proses lagi.
ha,
satu fakta tentang kelas gitar hanna ;
kelas hanya akan bermula bila ada ujian, quiz, final yang bakal menjelang.
*malas na tengok buku act, hee~*
so, wish me luck kay ?

No comments:

Post a Comment