blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

aku tak sekuat mana

aku mungkin nampak tabah,
tapi dalam takramai yang tahu pun.
selama ni aku setia menunggu,
walau penungguan tu mengarut bagi orang lain.
tapi aku tetap dengan pendirian aku.
sumpah, kau memang terkesan gila pada aku.
tapi dah sampai masa aku berhenti.
aku pun perlukan tempat bergantung.
aku dah taklarat nak tunggu kau.
sebab bagi kau aku taksepenting tu kan.
kau mungkin boleh bermain kata,
tapi rasa kau masih boleh aku kesan.
bila aku dah pergi dari kau,
baru kau sedar kewujudan aku kan?
kalau tak sampai bilabila pun kau biarkan aku macam tu jeh.
aku gembira kau sedar kewujudan aku,
kau rasa kehilangan yang aku pernah rasa dulu.
memang aku rasa sedih tapi aku berterima kasih pada kau.
sebab kau buat aku berfikir selama nie.
dan sekarang kau ajar aku,
yang kebahagiaan yang aku dapat hasil dari aku lepaskan kau.
sekarang aku takmenyesal lepaskan kau, kawan.

1 comment:

  1. yes that right
    ta smue yg kite hope kite akn dpt
    sometime kne kene lpas kan sesuatu utk dpt kan sesuatu yg lbh baik...
    hope kamoo happy ngn plhan kamoo kali ini...
    i will pray 4 ur hapiness

    ReplyDelete