blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

emosi di malam hari,

weet weet. :)
hari nie, jumaat college saye cuti! yay,
lengang gila college.
macam dilanda musim zombi menyerang hendaknya.
HAHA, aku memang ambil sastera kan?
act nak share pasal tajuk kat atas tu *muncung panjang ke atas*
korang perasan tak, bila malam jeh kite jadi lagi senang beremosi.
dah lama rasa benda nie, bila malam jeh mesti lagi lembut hati,
lagi cepat menggedik, etc etc,
bila siang, ego, keras kepala segala keluar. -.-"
dan untuk aku, bila malam aku tends untuk membongkarkan rahsia.
macam senang jeh nak bercerita masalah kat orang,
tapi bila dah bangun tidur,
rasa menyesal gila cerita masalah kita.
duhh.
dan aku ada masalah yang pelik.
aku biasa mengadu pasal feeling sendiri kat crush aku,
bila fikir balik, 'aku tengah cakap pasal kau dekat kau'
HAHA. macam bongek kan?
nak buat macam mana crush kat bestfriend sendiri.
nasib lah kau jenis yang faham perangai aku yang pelik.
dan aku pulak jenis yang tak malu berkongsi perasaan.
dunia memang ditakdirkan pelik eh?
jadi self note :-
bila malam jeh, JANGAN nak dok layan feeling depan skrin handphone ye.
;p


No comments:

Post a Comment