blog tempat untuk kita meluah rasa, mengekpresi diri, bukan mempertimbang pandangan atau cuba menjadi sesuatu yang lain. blog tempat kita menjadi asli, tempat kita menjadi diri sendiri, bukan bayangan yang khalayak agungkan.

Buntu.

Pernah rasa runsing? Kusut, lemas. But have no idea abt what.
Ni lah masalah aku sekarang. Taktau sebab hormon atau ape benda.
Tapi seriously, dah lama sangat benak otak aku ni.
Hati pun dah tepu. Perangai anti sosial pun tak surut lagi ni.
Nak mengadu kat siapa pun taktahu.
Tak jumpa muka y relevan utk stori mori pasal masalah y aku sendiri takfaham ni. Yela, if cerita je kat sape sape mesti dye pun annoy dgn ketidakwujudan masalah y aku sendiri timbulkan. Haha. Ape benda ni.
Dulu ada lah perempuan aku tu, sekarang ni rasanya dengar nama aku pun dah taknak kot.
Arghhhh. Pening. Betul betul.
Social media mmg banyak, tapi karang aku tweet ada jela y nak bash.
FB, euww. Aku takfaham kenapa kat wall aku ramai gilos orang y aku tak kenal. I mean, friend aku takramai and aku selalu jugak buat sesi unfriend agas agas dari FB dgn Aien dulu. Dari mana datangnya makhluk y aku tak kenal ni semua. Insta. Hahhhh. Aku melepet je kat rumah nak post kebendanya. Gambar lempeng petang semalam? Ke pekasam tengahari tadi? Atau gambar bdaman Adam y banyak tuh. Whatsapp, Wechat, etc,etc. Tak terusik pun. Aku ni lagi teruk dari si Asza. At least Asza berkepit dgn tab ada juga dye communicate dengan makhluk lain. Aku? Ape pun tak boleh.
Arghhhhhhhh.
Nasib baik kat sini takde siapa pun datang baca. Ohh, melainkan segelintir blogger y masih tegar. Tahniah tahniah! Kite taklupa diri kan? Hahaha.
Hanna, stop it. Kau dah lalok nih.
Okay. Tidur. Bye.

No comments:

Post a Comment